Födelsedagsmiddag

20090515

Denna kväll bjöd jag 3 tjejvänner, Anne, Carola och Madde, på en god middag eftersom jag fyllde år förra veckan. Vi hade supertrevligt. Skrattade mest hela tiden :)
Maten blev supergod :) Lite bufféliknande plockmat. Sånt gillar jag!
Fördrinken gick inte av för hackor heller. En riktigt god och läskande sommardrink. Kände mig som värsta bartendern idag när jag stod och skakade shakern rytmiskt.
Fina presenter fick jag också! En stor fin änglatavla, som jag förmodligen kommer hänga upp i köket, 2 jättesöta handgjorda muggar med katter på, en annan tavla med blommor på (passar nog bra på toaletten faktiskt), en stämpel "handgjort av Michaela", en söt tekanna i svart-vitt och 3 tia-lotter som jag faktiskt vann hela 50 kr på :)
Vilken kväll!











Otroligt god sallad på isbergssallad, machésallad, gurka, vattenmelon, hasselnötter och solrosfrön.

Avslutningsvis lägger jag upp lite ego-bilder för jag blev så nöjd med dem :)









*blink blink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0