Härliga maj!

20090502

Maj är en underbar månad, inte minst för att JAG fyller år ;)
Nej, men maj är liksom grönskande, vårvarm och härlig. Man blir glad av maj!
Det är inte bara jag som fyller år i maj, utan pappa, kusin, farbror, halvsyster, morfar och många vänner. Puh! Dyr månad också...hehe

Igår tog jag och Maria med oss kamerorna ut på en promenad. Det slutade med att vi hamnade hos en gammal jobbkollega till oss på fika. Mycket trevligt. Några bilder blev det på vägen:





Marias dotter Emmy är glad över att få fika hos Rosie. En riktig linslus!



Jag kan inte få nog av dessa vackra träd i blomning!





Maria i gröngräset

Idag var jag på stan och shoppade lite kläder. Hade tid hos frissan också och blev supernöjd när jag gick därifrån! Jag kapade av halva håret (det var ändå en stor risbuske). Men hon gjorde det jättebra!





Visst blev det bra? Nacken är kortare och så är det längre fram.
Supernöjd!


Kommentarer
Postat av: Madde

Supersnygg frisyr. Hur läcker som helst, det var ett mycket bra klipp. Dags för en ny fotosession :)

2009-05-04 @ 07:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0