Hipp hipp hurra för mig! :)

20090507

Idag fyller jag 35 år! Grattis till mig!

Det har varit en bra dag. Jobbade 7,30 - 16. Fick en fin blomma från min söta kollegor på min avdelning. Och barnen sjöng för mig...supergulligt...hihi.
Jag frågade ett av barnen (han är 3 år och ska fylla 4) hur gammal han trodde att jag var. Han sa att jag nog är 4 år....haha. Det är konstigt vilket perspektiv de har.
En annan gång så pratade vi om ålder och då frågade jag en annan 4-åring hur gammal hans pappa är.
- 15 år, sa han (pappan är nog runt 30 år).
- Jaha, sa jag. Hur gammal tror du då att jag är?
- Vet inte (lite generat).
- Jag är 34 år.
- OJ!! Det var långt!!
Haha! De är söta de små liven...
Tur att man inte har åldersnoja :)



Den fina blomman från arbetskamraterna!

När jag kom hem hade jag fått ett grattis-kort från min gudmor. Tänk att det aldrig slår fel! Varje födelsedag skickar min gudmor kort till mig. Helt fantastiskt tycker jag. Hon tar sin roll på allvar.

Sen kom Anne förbi med en vacker bukett rosor och ett fint kort hon hade gjort själv. I kortet bjöd hon mig på en biokväll. Kul! Sedan hade hon skrivit så här:

Min väninna
Intelligent
Charmig
Humoristisk
Andlig
Enastående
Lekfull
Ambitiös

Gulligt :)






Trots att man blir äldre, så är det alltid kul med presenter :)

Tack alla för era grattis-önskningar idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0