Loppis och shopping

20091108

I går, lördag, stod jag och Anne på Bellevue loppmarknad i Göteborg och sålde allt vi rensat ut hemma. Det var en...hm...vad ska jag säga?...intressant upplevelse. Jag har ju stått på loppis innan, men Bellevue måste ju ändå vara Sveriges prutmarknad numero uno. Herregud! Jag har aldrig varit med om maken! Vad man än sa för pris så skulle det prutas ner till hälften. Det gjorde ju att man fick tänka om lite och säga mer än man hade tänkt från början :) Trots alla envisa, snåla (?!), prutande människor så gjorde jag ändå en vinst på drygt 700 kr (efter betalt bord). Rätt nöjd ändå :)









Idag tog jag och Madde en tur till Borås för lite shopping. Vi var sugna på snygga skor och stövlar, men hittade en massa annat istället :) Jag köpte bland annat ett jättesnyggt armband på Kicks (89:-)+ matchande mössa och vantar på Ekohallen (34.95:- respektive 24.95:-).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0