Mamma 55 år!

20091113

Igår fyllde lilla mamma 55 år! Jag och syrran bjöd med henne på Musses Grillhouse för lite god mat och dryck. Så här såg vår kväll ut:








En väska fick mamma i present. Dock ingen nyinköpt, utan den har några år på nacken. När jag och mamma var o shoppade tillsammans för några år sedan hittade jag denna väska, och mamma köpte den till mig. Sedan dess har hon sagt många gånger att om jag inte vill ha den mer så kan hon ta över den. Nu blev så fallet och glad blev hon :)





Rebecca åt god hälleflundra.





Mamma beställde ljuvlig lammrostbiff *mums*





Min tallrik bestod av oxfilé-spett





Mumsig efterrätt; baklava med vaniljglass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0