Loppis, änglakurs och hundbesök

20090913

Igår lördag stod jag och Anne på Lygnareds loppis och sålde saker. Tyvärr var det inte så mycket folk som kom. Antar att det beror på dålig marknadsföring. Men jag fick sålt saker för 600 spänn i alla fall :) Det tråkigaste var väl att packa ner mestadelen av sakerna igen. Men vi har bokat bord på Bellevue i Göteborg den 7 november så då hoppas jag att man blir av med det mesta. Annars skänker jag resterande till Vinden.



Anne i säljartagen!



Mycket har man hemma som man inte behöver eller vill ha :)

Bilderna är förresten tagna med min nya mobil med 8 megapixel kamera. Så här ser den ut:


Idag var jag och Anita på sista änglakursen. Det var omvälvande kan jag tala om. Vi gjorde bland annat en meditation där jag faktiskt träffade min farfar som gick bort när jag var 7 år. Oj, vad jag grät! Såå häftigt! Jag trodde att jag träffade min vägledare, men Anna (som håller i kursen) sa att det var 2 andra vägledare med mig men att min farfar hjälper dem i arbetet. Anna vägledde meditationen och när hon sa att vi skulle lämna våra vägledare så ville jag absolut inte. Ville ju vara kvar där med farfar! Jag hann i alla fall krama honom, få healing av honom och fråga honom om farmor var med honom (och det var hon). Ja...........häftig upplevelse!



Nu på kvällen kom Madde förbi också med ett nyförvärv, en liten sööööt hund :) Kolla in charmtrollet:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0