Sjukling

20090917

Då har man legat hemma i influensan ett par dagar nu. Det är såååå tråkigt! Jag är rastlös samtidigt som jag inte orkar göra nåt annat än att sitta eller ligga. Det började i tisdags kväll när jag skulle gå och lägga mig och frös som en galning! Bara låg och hoppade av frossa. Sen hade jag ont i kroppen och huvudet. Tidigare idag kände jag mig lite bättre och tänkte att jag skulle gå till jobbet imorgon, men nu på kvällen fick jag feber och somnade som en stock. Typiskt!! Vill inte vara sjuk. Bara det inte är svininfluensan.

Det har blivit mycket film och tv dessa dagar. Kollade in Svt Play och såg en massa bra serier, som t.ex. True Blood, Livvakterna och Kvarteret Skatan. Jag skrattade så jag grät av den sistnämnda! Har du inte sett serien så gör det NUUUUU! Gå in på www.svtplay.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0