Snörvel

20090919

Usch vad jag är trött på att vara sjuk nu! Snörvlar o hostar o är varm o kall om vart annat. Så här har det varit sen i tisdags och idag är det lördag! Ge mig styrka! Känner mig visserligen bättre, men just när jag tror att jag är bättre så börjar jag snora som bara den eller så har febern höjts eller nåt annat skoj...
Har inte märkt av nån knorr där bak i alla fall :)



Idag kände jag att jag behövde gå ut en sväng i alla fall. Man klättrar ju på väggarna när man bara går inne och känner sig fräsch. Så imorse tog jag en dusch (den första på fleeera dar...*urk*) och begav mig på cykeln ner till stan. Halvvägs var jag genomsvett. Men jag tog mig till biblioteket och lånade 2 böcker (en om virkning och en som innehåller massagesagor som jag ska ha på jobbet). Efter det köpte jag en virknål och ett garnnystan, en virkbok och alvedon (det har jag förbrukat massor på sistone). Väl hemma, genomsvett och höjd feber, fick jag vila en bra stund. Sen satte jag tänderna i min virkning. Oj, vad roligt det är! Mitt första projekt blir en grytlapp, eller två :) Har dock fått göra om några gånger då jag glömt att räkna...hm...man lär sig eftersom.
Det finns så mycket roligt att virka ju. Kolla här:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0