Virkgalen!

20090922

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN börja jobba igen. Jag har varit hemma en vecka, men det känns som en evighet!! Idag har jag känt mig rätt pigg så jag var och handlade (det var rätt tomt i skåpen), lagade god mat och var på stan med Anne och kollade i affärer och tog en fika i gallerian. Jag köpte nya garn och nålar. Tänkte jag skulle piffa till mina grytlappar jag gjort och fick lite tips i affären. Är inte riktigt klar med dem, men vill visa hur FINA de är än så länge :)







Jag köpte dessa små söta mini-nystana i en påse för 49 kr. Perfekt när man ska öva!
En härlig färgblandning man blir glad av!




Kommentarer
Postat av: Virka amigurumi

Hej! Vilken fin blogg du har!



Du undrade över mönster på mina inneskor, det kommer upp på bloggen troligtvis till helgen. :)

2009-09-23 @ 18:46:40
URL: http://crochetamigurumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0