Borås

20100201

I lördags hamnade jag och Madde i Borås. Jag var himla sugen på att besöka Magnolia, som är en scrapbooking-affär med väldigt fina stämplar. Där blev det inhandlat lite smått och gott :) Kolla hemsidan:

http://www.dreamcottage.nu/butik/index.html

Sedan blev vi hungriga och tog oss in till centrum för mat och fika. Vi hamnade på ett urtrevligt ställe som heter Café Viskan. Rekommenderas starkt! Vi åt den godaste kycklingsallad jag någonsin ätit! Trevlig och tillmötesgående personal, mysig inredning och mumsig mat.





Jag har fått för mig att jag vill åka till Bergen, Norge. Det verkar så otroligt vackert! Någon som varit där och kan ge tips på billigt och bra boende och på vad man kan hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0