En härlig lördag

20100207

Vad underbart det är med spontana turer!
Igår, lördag, tog jag och Madde bilen och körde. Vi visste inte vilket håll vi skulle. Jag körde, och Madde fick peka höger eller vänster :)
Först hamnade vi i Gräfsnäs för lite vacker vinterfotografering:







När vi skulle gå ut på isen så var snön så djup att den gick upp till knäna på en :)



Efter denna kalla, men vackra, upplevelse tog vi bilen och åkte mot Trollhättan. Där hamnade vi på Överby för shopping. Jag skulle inte handlat alls, men hittade MASSOR (men billigt)! Ett par jeans behövde jag och det hittade jag på H&M för 400 kr. Sen hittade jag en ursnygg svart kappa på rea för 250 kr (ordinarie 700 kr), ett jättesnyggt paljettlinne för 60 kr och en härligt lila stickad kofta för 60 kr. Såna priser gillas! :)

Efter shopping-orgien åkte vi hemåt. Himlen var så fantastiskt vacker att vi var tvungna att stanna vid vägen för att fota lite:











Naturen tar andan ur en ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0