Viktväktarna

20100206

I onsdags började jag Viktväktarna. Jag får gå gratis via Alingsås Kommun, som jag jobbar inom. Gratis är gott! :) Kursen är på 16 veckor, och man måste gå minst 14 av dessa för att slippa betala. Annars så kostar det 2400 kr!
Så nu har jag gått på programmet i 2 dagar och det känns riktigt bra. Inte jobbigt alls som jag känt innan när man börjat kämpa med sin viktnedgång.
Denna gången känns det riktigt roligt och utmanande.
Och det är en riktig sporre att man är tvingad att gå ett visst antal gånger, för betala en massa pengar vill man ju inte :)

Kolla gärna in deras hemsida om du är intresserad av goda recept och peppning :)

http://www.viktvaktarna.se/index.aspx

Dags för frukost. Visst ser det gott ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0