Magiskt vintervackert

20100114

Idag var första dagen på länge då det var human temperatur ute! -4 grader är helt okej, men som det varit på sistone, -15 grader, jösses........det känns som att man ska dö bara man sticker näsan utanför dörren! Trots att man har prackat på sig kläder till vansinne så fryser man häcken av sig!
Så på rasten på jobbet idag gick jag en promenad och bekantade mig med det vintervackra. För just nu är det sagolikt ute! Speciellt när solen är framme. Tog fina bilder med mobilen.











På tal om jobb så har jag fått ett nytt! Det är på en annan förskola i samma enhet, men denna gång fick jag FAST! Nu känns det tryggt och bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0