Ullared

20110425

Igår tog jag, Carola och Jennifer en shoppingtur till Gekås i Ullared. Jag fullkomligt ÄLSKAR att åka dit! Det är sååå billigt och de har mycket fint. Här är några av mina fynd:



Massor till min hobby scrapbooking! Allt detta för under 200 kr!



En jättesöt tunika för 90 kr.



Ett urgulligt förkläde för bagerskan för 30 kr.



Hittade dessa kläder i underbar blå färg! 80 kr styck.



Till Marcus; ett par jeansshorts 129 kr och en rolig t-shirt 80 kr.



Ursött till utflykten; 6 kr/förpackning.



Otroligt fina brickor till sommarfikat (eller som dekoration), 20 kr styck.



Vårjacka till Marcus, 239 kr



Ursöt plåtburk 25 kr

Ja, detta var bara en bråkdel av det jag köpte :) Men fynda på Ullared, det kan man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0